Календарно-тематичне планування
з біології у 9 класі (3 години)
на 2016-2017 навчальний рік
І семестр
№
з/п
|
Корек
ція
|
Тема уроку
|
К-сть
год.
|
Дата
|
Корек
ція
|
|
ВСТУП
|
4
|
|
|
|
1.
|
|
Біологічні науки, що вивчають
організм людини.
|
1
|
|
|
2.
|
|
Значення знань про людину для збереження її здоров’я.
|
1
|
|
|
3.
|
|
Походження людини. Особливості виду Homo sapiens.
|
1
|
|
|
4.
|
|
Соціальне та культурне успадкування.
|
1
|
|
|
|
Тема 1. Організм людини як біологічна система
|
4
|
|
|
|
5.
|
|
Поняття про біологічні
системи.
|
1
|
|
|
6.
|
|
Особливості будови клітин.
|
1
|
|
|
7.
|
|
Характеристика тканин. Органи. Фізіологічні
системи органів людини.
|
1
|
|
|
8.
|
|
Регуляторні системи організму
людини.
|
1
|
|
|
|
Тема 2. Опора і рух
|
7
|
|
|
|
9.
|
|
Будова і функції опорно-рухової системи.
|
1
|
|
|
10.
|
|
Кісткова та хрящова тканини. Лабораторна робота №1. Мікроскопічна будова кісткової,
хрящової та м’язової тканин.
|
1
|
|
|
11.
|
|
Розвиток кісток. Сполучення кісток.
Практична робота №1. Будова
суглобів, допомога при ушкодженнях опорно-рухової системи.
|
1
|
|
|
12.
|
|
Будова скелета людини.
|
1
|
|
|
13.
|
|
Будова і функції скелетних м’язів.
|
1
|
|
|
14.
|
|
Види м’язів. Механізм скорочення м’язів.
|
1
|
|
|
15.
|
|
Сила м’язів. Втома м’язів. Лабораторна робота №2. Втома при
статичному і динамічному навантаженні. Вплив ритму і навантаження на розвиток втоми.
|
1
|
|
|
|
|
Тематична
|
|
|
|
|
Тема 3. Кров і лімфа. Кровообіг.
|
13
|
|
|
|
16.
|
|
Внутрішнє
рідке середовище організму людини.
|
1
|
|
|
17.
|
|
Склад крові. Лабораторна робота №3. Мікроскопічна будова
крові людини.
|
1
|
|
|
18.
|
|
Функції крові.
|
1
|
|
|
19.
|
|
Групи крові. Резус – фактор.
|
1
|
|
|
20.
|
|
Імунітет. Специфічний і неспецифічний
імунітет.
|
1
|
|
|
21.
|
|
Імунна система. Імунна регуляція.
|
1
|
|
|
22.
|
|
Склад і функції лімфи.
|
1
|
|
|
23.
|
|
Органи кровообігу: серце і
судини.
|
1
|
|
|
24.
|
|
Будова і функції серця. Практична
робота №2.Вимірювання частоти серцевих скорочень і артеріального тиску.
|
1
|
|
|
25.
|
|
Судинна система. Рух крові по
судинах. Практична робота №3. Реакція серцево-судинної системи на
дозоване навантаження.
|
1
|
|
|
26.
|
|
Велике і мале кола кровообігу.
Практична робота №4. Вивчення кровообігу. Зміни в тканинах при порушенні
кровообігу.
|
1
|
|
|
27.
|
|
Регуляція кровопостачання
органів.
|
1
|
|
|
28.
|
|
Лімфообіг та його значення.
|
1
|
|
|
|
|
Тематична
|
|
|
|
|
Тема 4. Дихання. Харчування і травлення
|
13+1
|
|
|
|
29.
|
|
Значення дихання. Будова і
функції органів дихання.
|
1
|
|
|
30.
|
|
Голосовий апарат.
|
1
|
|
|
31.
|
|
Дихальні рухи.
|
1
|
|
|
32.
|
|
Газообмін у легенях і
тканинах.
|
1
|
|
|
33.
|
|
Нейрогуморальна регуляція
дихання. Профілактика захворювань органів дихання.
|
1
|
|
|
34.
|
|
Енергетичні потреби
організму.
|
1
|
|
|
35.
|
|
Типи поживних речовин. Практична робота
№6. Антропометричні виміри.
|
1
|
|
|
36.
|
|
Харчування і здоров’я. Практична
робота
№5. Аналіз індивідуального харчування за добу та відповідність його нормам. |
1
|
|
|
37.
|
|
Будова і функції органів
травлення, травних
залоз.
|
1
|
|
|
38.
|
|
Травлення в ротовій
порожнині. Лабораторна робота №4.
Дія ферментів слини на крохмаль.
|
1
|
|
|
39.
|
|
Травлення в шлунку.
|
1
|
|
|
40.
|
|
Травлення у тонкому
товстому кишечнику. Функції тонкого і товстого
кишечнику.
|
1
|
|
|
41.
|
|
Регуляція травлення.
|
1
|
|
|
42.
|
|
Контрольна робота №1.
|
1
|
|
|
|
|
Тематична
|
|
|
|
|
Тема 7. Терморегуяція. Виділення
|
6
|
|
|
|
43.
|
|
Підтримка температури тіла.
Теплопродукція. Тепловіддача.
|
1
|
|
|
44.
|
|
Будова і функції шкіри.
Лабораторна робота №5. Будова шкіри, нігтя, волосини
(макроскопічна і мікроскопічна).
|
1
|
|
|
45.
|
|
Роль шкіри в терморегуляції. Практична робота
№7. Вимірювання температури тіла в
пахвовій ямці, ротовий отвір.
|
1
|
|
|
46.
|
|
Виділення. Регуляція
кількості води в організмі.
|
1
|
|
|
47.
|
|
Будова і функції
сечовидільної системи.
|
1
|
|
|
48.
|
|
Роль шкіри у виділенні
продуктів життєдіяльності.
|
1
|
|
|
|
|
Тематична
|
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар