Обдарована дитина

Здобутки вчителя – це успіхи учнів!

Переможці та призери олімпіад, конкурсів:
2016/2017 н.р.

1.Судакова Тетяна - Диплом ІІІ ступеня олімпіада з екології  ІІ етап.

2. Гончарова Кароліна - Диплом ІІ ступеня олімпіада з біології ІІ етап.

3. Гаврилюк Аліна - Диплом І ступеня конкурс захист МАН ,  


2015/2016н.р.
  1. Штирхунова Вікторія - Диплом ІІ ступеня ІІ етап олімпіади з екології.
2. Лобас Юлія - Диплом ІІ ступеня ІІ етап олімпіади з біології.
3.Надолішній Натан - Диплом ІІІ ступеня ІІ етап олімпіади з біології.
4. Лобас Юлія- Диплом І ступеня  І етап МАН.
5. Гаврилюк Аліна - Диплом І ступеня І етап МАН, ІV місце ІІ етап.
6.  Пономаренко Олеся - Диплом І ступеня обласний конкурс " Юний дослідник"
 7.  Нагорний Олег - Переможець обласниго конкурсу винахідницьких та раціональзаторських проектів еколого- натуралістичного напрямку та учасник 
2014/2015 н.р.
1. Лобас Юлія-  Диплом ІІ ступеня ІІ етап олімпіади з біології. Диплом ІІ ступеня ІІ етап олімпіади з екології.
2. Паншин Володимир - Диплом ІІІ ступеня ІІ етап олімпіади з хімії.
3. Нагорний Олег - Переможець обласниго конкурсу винахідницьких та раціональзаторських проектів еколого- натуралістичного напрямку та учасник очного Всеукраїнського конкурсу у НЕНЦ.
4. Лобас Юля- Диплом ІІІ ступеня ІІ етап МАН.
2013/2014 н.р.
1.Костенко Валентина- Диплом ІІ ступеня ІІ етап олімпіади з екології.
2.  Лобас Юлія-  Диплом ІІІ ступеня ІІ етап олімпіади з біології.
Паншин Володимир - Диплом ІІІ ступеня ІІ етап олімпіади з хімії.
































* * *

Критерії обдарованості

Обдарованими можна вважати дітей, якщо вони:

1. Часто "перескакують" через послідовні етапи свого розвитку.

2. У них чудова пам'ять, яка базується на ранньому мовленні.

3. Рано починають класифікувати і диференціювати інформацію, що надходить до них.

4. Із задоволенням захоплюються колекціонуванням, при цьому їхня мета - не приведення колекції в ідеальний і досить постійний порядок, а реорганізація, систематизація її на нових підставах.

5. Мають великий словниковий запас. Із задоволенням читають словники та енциклопедії, придумують нові слова і поняття.

6. Можуть займатися кількома справами відразу, наприклад, стежити за двома чи більше подіями, що відбуваються навколо них.

7. Дуже допитливі, активно досліджують навколишній світ і не терплять ніяких обмежень своїх досліджень.

8. У ранньому віці здатні простежувати причинно- наслідкові зв'язки, робити правильні висновки.

9. Можуть тривалий час концентрувати свою увагу на одній справі, вони буквально "занурюються" в своє заняття, якщо воно їм цікаве. 

10. Мають сильно розвинуте почуття гумору.

11. Постійно намагаються вирішувати проблеми, які їм поки що не під силу.

12. Відзначаються різноманітністю інтересів, що породжує схильність починати кілька справ одночасно. 

13. Часто роздратовують ровесників звичкою поправляти інших і вважають себе такими, що завжди мають рацію.

14. Їм бракує емоційного балансу, вони часто нетерплячі та поривчасті.
* * *




2 коментарі:

  1. Під кервництвом та з допомогою Надії Григорівни ми отримали багато перемог і це не останні, все попереду

    ВідповістиВидалити
  2. Діти разом з грамотним керівником дуже гарна команда, так тримати!!!

    ВідповістиВидалити