Календарно-тематичне планування
з біології у 6 класі
на 2016-2017 навчальний рік
І семестр
№
з/п
|
Корек
ція
|
Тема уроку
|
К-сть
год.
|
Дата
|
Корек
ція
|
|
Вступ
|
4
|
|
|
|
1.
|
|
Біологія –
наука про життя. Основні властивості живого.
|
1
|
|
|
2.
|
|
Різноманітність життя (на
прикладах тварин, рослин, грибів, бактерій). Поняття про віруси.
|
1
|
|
|
3.
|
|
Науки, що вивчають життя.
|
1
|
|
|
4.
|
|
Методи вивчення організмів.
|
1
|
|
|
|
Тема 1. Клітина
|
10+1
|
|
|
|
5.
|
|
Клітина – одиниця живого.
Історія вивчення клітини.
|
1
|
|
|
6.
|
|
Лупа. Мікроскоп.
|
1
|
|
|
7.
|
|
Практична робота
№1. Будова світлового мікроскопа та робота з ним.
|
1
|
|
|
8.
|
|
Будова клітин на
світлооптичному та електронно – мікроскопічному рівнях.
|
1
|
|
|
9.
|
|
Практична робота
№2. Виготовлення мікропрепаратів шкірки луски цибулі та
розгляд її за допомогою оптичного мікроскопа.
|
1
|
|
|
10.
|
|
Будова рослинної і тваринної
клітини. Лабораторне дослідження Будова клітини листка елодеї.
|
1
|
|
|
11.
|
|
Надходження речовин у
клітину. Лабораторне дослідження Рухи
цитоплазми в клітинах листка елодеї.
|
1
|
|
|
12.
|
|
Утворення нових клітин. Ріст
клітин.
|
1
|
|
|
13.
|
|
Оснвні положення клітинної
теорії.
|
1
|
|
|
14.
|
|
Контрольна робота №1.
|
1
|
|
|
15.
|
|
Узагальнення і систематизація
знань з теми «Клітина».
|
1
|
|
|
|
|
Тематична
|
|
|
|
|
Тема 2. Одноклітинні організми. Перехід до
багатоклітинності.
|
8
|
|
|
|
16.
|
|
Амеба, інфузорія –
одноклітинні твариноподібні організми (середовища існування, процеси
життєдіяльності, будова, роль у природі). Лабораторне
дослідження Спостереження інфузорій.
|
1
|
|
|
17.
|
|
Малярійний плазмодій,
дизентерійна амеба – одноклітинні паразитичні організми.
|
1
|
|
|
18.
|
|
Евглена зелена.
|
1
|
|
|
19.
|
|
Хламідомонада, хлорела –
одноклітинні водорості (середовища існування, процеси життєдіяльності,
будова, роль у природі).
|
1
|
|
|
20.
|
|
Дріжджі – одноклітинні гриби.
|
1
|
|
|
21.
|
|
Бактерії – найменші
одноклітинні організми. їхня роль в природі та значення в житті людини.
|
1
|
|
|
22.
|
|
Міні – проект.
Чому скисає молоко. Корисний йогурт.
|
1
|
|
|
23.
|
|
Вольвокс, губки, ульва –
багатоклітинні організми.
|
1
|
|
|
|
|
Тематична
|
|
|
|
|
Тема 3. Рослини
|
20
|
|
|
|
24.
|
|
Рослина – живий організм.
|
1
|
|
|
25.
|
|
Будова рослини. клітини
рослин. тканини рослин.
|
1
|
|
|
26.
|
|
Органи рослин.
|
1
|
|
|
27.
|
|
Корінь: будова.
|
1
|
|
|
28.
|
|
Корінь: основні функції
(поглинання води та укріплення у ґрунті).
|
1
|
|
|
29.
|
|
Різноманітність та видозміни
вегетативних органів. Лабораторне
дослідження: Будова коренеплоду.
|
1
|
|
|
30.
|
|
Пагін: будова, основні
функції(фотосинтез, газообмін, ріст, випаровування води,транспорт речовин). Лабораторне дослідження Будова пагона.
|
1
|
|
|
31.
|
|
Пагін: будова, основні
функції стебла.
|
1
|
|
|
32.
|
|
Пагін: будова, основні
функції бруньки. Лабораторне
дослідження Будова бруньки.
|
1
|
|
|
|
|
Тематична
|
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар