Календарно-тематичне планування
з біологїі у 11 класі
на 2016-2017 навчальний рік
І семестр
№
з/п
|
Корек
ція
|
Тема уроку
|
К-сть
год.
|
Дата
|
Корек
ція
|
|
Тема 4. РОЗМНОЖЕННЯ ОРГАНІЗМІВ
|
3
|
|
|
|
1.
|
|
Нестатеве розмноження.
|
1
|
|
|
2.
|
|
Статеве розмноження.
|
1
|
|
|
3.
|
|
Статеві клітини, будова,
утворення. Лабораторна робота №1 Будова
статевих клітин.
|
1
|
|
|
|
Тема 5. ЗАКОНОМІРНОСТІ СПАДКОВОСТІ
|
7+1
|
|
|
|
4.
|
|
Основні поняття генетики.
Методи генетичних досліджень.
|
1
|
|
|
5.
6.
|
|
Закони Т. Менделя. Їх статистичний
характер і цитологічні основи.
|
1
1
|
|
|
7.
|
|
Взаємодія алельних і неалельних генів.
|
1
|
|
|
8.
|
|
Хромосомна теорія
спадковості. Зчеплене успадкування.
|
1
|
|
|
9.
|
|
Успадкування зчеплене зі
статтю.
|
1
|
|
|
10.
|
|
Практична робота
№1. Розв’язування типових задач з генетики.
|
1
|
|
|
11.
|
|
Контрольна робота №1
|
1
|
|
|
|
|
Тематична
|
|
|
|
|
Тема 6. ЗАКОНОМІРНОСТІ МІНЛИВОСТІ. ГЕНОТИП ЯК ЦІЛІСНА
СИСТЕМА
|
10
|
|
|
|
12.
|
|
Мінливість, форми мінливості.
Модифікаційна мінливість. Лабораторна
робота №2. Вивчення мінливості у рослин. Побудова варіаційного ряду.
|
1
|
|
|
13.
|
|
Мутаційна мінливість. Види
мутацій. Лабораторна робота №3.
Спостереження нормальних та мутантних форм дрозофіл. Їх порівняння.
|
1
|
|
|
14.
|
|
Причини мутації, мутагени.
|
1
|
|
|
15.
|
|
Практична робота
№2. Розв’язування типових задач на визначення типу мутацій.
|
1
|
|
|
16.
|
|
Основні закономірності
функціонування генів у прокаріотів і еукаріотів.
|
1
|
|
|
17.
|
|
Роль генотипу і середовища у
формуванні фенотипу
|
1
|
|
|
18.
|
|
Генетика людини.
|
1
|
|
|
19.
|
|
Химерні та трансгенні
організми.
|
1
|
|
|
20.
|
|
Генетичні основи селекції.
|
1
|
|
|
21.
|
|
Основні напрямки сучасної
біотехнології.
|
1
|
|
|
|
|
Тематична
|
|
|
|
|
Тема 8. ІНДИВІДУАЛЬНИЙ РОЗВИТОК ОРГАНІЗМІВ
|
6
|
|
|
|
22.
|
|
Запліднення.
|
1
|
|
|
23.
|
|
Періоди онтогенезу у
багатоклітинних організмів:
ембріогенез і постембріональний розвиток. Лабораторна робота №4. Ембріогенез Хордових.
|
1
|
|
|
24.
|
|
Вплив генотипу та факторів
зовнішнього середовища на розвиток організму.
|
1
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар